Problemy z wymianą filtra, ekspres do kawy, serwis AGD – Warszawa, Targówek, Bródno, Praga
Czasami po wymianie filtra wody nadal pojawia się sygnał, że filtr należy wymienić. Może to być spowodowane tym, że nie potwierdziliśmy umieszczenia nowego filtra w menu urządzenia. Aktywacja nowego filtra powinna wówczas rozwiązać problem. Podobnie należy postępować, jeśli filtr wody nie został wymieniony na czas i symbol oznaczający konieczność jego wymiany zniknął już z wyświetlacza.
Może się również zdarzyć, że dany filtr wody nie jest zgodny z modelem urządzenia. Wówczas należy zakupić odpowiedni filtr.
Jeśli powyższe kroki nie rozwiązały problemu z ekspresem, zapraszamy do kontaktu z naszym autoryzowanym serwisem. Naprawiamy ekspresy do kawy, które jeszcze znajdują się na gwarancji, ponieważ posiadamy uprawnienia do podbijania kart gwarancyjnych. Dysponujemy najbardziej potrzebnymi częściami zamiennymi, a w wypadku ich braku szybko sprowadzamy je na potrzeby naprawy.
Na każdą naszą usługę udzielamy rocznej gwarancji! Szczegóły w cenniku.
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego.