Czy każdą uszkodzoną mikrofalówkę po gwarancji opłaca się naprawiać? Przeważnie tak – z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że wymiana jednej części potrafi przywrócić urządzeniu pełną sprawność na wiele kolejnych lat użytkowania. Ponadto im szybciej zgłoszą Państwo usterkę, tym mniej skomplikowane i dzięki temu tańsze będzie jej usunięcie.
Nasi serwisanci oszacują, czy koszty naprawy starej mikrofalówki nie przekroczą zakupu nowej. Nie naciągamy na nierentowne naprawy, uczciwie informujemy o cenie wszystkich działań serwisowych i części zamiennych, doradzamy najlepszą dla Państwa opcję. Staramy się również, aby cena ekspertyzy w serwisie była jak najniższa (zob.
Cennik na naszej stronie).
Ekspertyza jest płatna jedynie osobno (np. w razie rezygnacji z naprawy). Jeśli zdecydują się Państwo na naprawę, nie pobierzemy żadnej opłaty za diagnostykę (ani za ewentualny dojazd do Klienta)!
Z uszkodzonymi urządzeniami zapraszamy do punktu serwisowego przy ul. Broniewskiego 37 na warszawskim Żoliborzu. Serwisanci dojeżdżają również do Klientów z całej Warszawy i okolic.
Na każdą naprawę udzielamy rocznej gwarancji.
Zapraszamy do zgłoszeń.